randomshiit

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av lina sigvardsson - 22 juli 2012 21:37

förlåt är de första jag borde säga,har inte bloggat på ett par dagar men vem fan orkar blogga 24\7..? inte jag iaf eftersom jag är sjukt lat!   

de har inte hänt så mycket på den senaste tiden.. haha,kul liv! har fått tiden att gå genom att umgås med kompisar,lyssnat på musik och tecknat    haha. Är på väg att bli blond igen! så när ni ser mig så kommer jag e lite annorlunda ut haha,slingade de blont igår (gick åt helvete!) men vi försöker imon igen! de är väll allt man kan göra att försöka. Imon så ska jag på monster truck med ida! haha vet inte varför men iaf,palla sitta hemma inne på ett rum helt forever alone? 


  en bild på vad jag ritade förut,ska vara en krokodil typ.. haha lol


  occcch bara för jag har fett tråkigt så klickar jag hem ett par awesome byxor som kommer på posten om ett par dagar! fucking awesome

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! jag som är lina, ska försöka på nytt nu för att jag ska få lite tidsfördriv. Här kommer ni kunna läsa allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards