randomshiit

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av lina sigvardsson - 8 juli 2012 23:08

Har nu kommit hem efter att ha varit med ida och traskat runt i mörby och chillat vid hamnen,de e gutt de    ska även gå med henne på marknaden imon,niceee sen ska vi dra o bada efter de!

ska bli nice de med. Nu sitter jag och gör ingenting och har ovanligt tråkigt..,inte bra   

 

får väll bjuda på ett par bilder också..   den har jag målat sj

 

 

  söt

 

 

tog ngra andra bilder också,men pallade inte lägga upp dem   

Bad

Av lina sigvardsson - 8 juli 2012 14:40

Heeej

Kom hem nu efter turen för att glo på husvagn till Karlskrona,de var väll gutt. Vi käkade på donken så jag fick ett sånt där coolt glas med ett armband till,ett blått! sen ska jag ut med ida,ska även med henne på marknad imon,ida och jag är ju gangstrarna i mörby!    (ödehålan där vi tvingas leva) ska bli för jävla nice! Jag tycker att hon och jag borde skaffa gängjackor! skulle vara rätt coolt! vi kanske köper likadana imon och klottrar ner dom med mörbygangsters!

 

 

haha vi var lite badi när vi körde hem!     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! jag som är lina, ska försöka på nytt nu för att jag ska få lite tidsfördriv. Här kommer ni kunna läsa allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards