randomshiit

Alla inlägg under augusti 2012

Av lina sigvardsson - 30 augusti 2012 18:56

tjenna,var på utvecklingssamtal idag och de gick bra faktiskt haha,sen har jag sovit,pluggat,duschat och nu äter jag mat ifrån BK (burger king) och har den ovanligt asummme!


 

Av lina sigvardsson - 29 augusti 2012 19:34

tja,hade tänkt gör ett till cp videoinlägg idag med de blev inte så,var så sjukt trött att jag somnade efter skolan och för ett tag sen år jag pizza och hade annat och göra så det blev inte av,men kanske gör en i mogron kanske få la se. Skulle tydligen inte skära upp benet imon utan på måndag sker det,är rätt gutt för då slipper man gå runt med ont när man är i stockholm. sticker dit på fre så ska bli gutt att sluta ca 11-12    ajja hörs







Av lina sigvardsson - 27 augusti 2012 16:53

så nu lägger jag upp ett nytt videoinlägg så ni kan kolla o typ dö,ajja ska snart äta stuvvade makaroner och stekt falukorv! och du som läser detta äger du min mormors heta rumpa!... (hon var porrstjäna i sitt förra liv så passa på..)



 

Av lina sigvardsson - 26 augusti 2012 19:57

tjenna tjenna tjenna! bara för att jag ska göra en till videoblogg imon hahahah har jag bestämt! ska snacka om olika saker som jag stör mig fett mkt på..    de var de det. Idag så var jag i stan o köpte ett..... trummvirvel.... SUDDIGUMMI! avmaigad eller vafan alla säger... Nä men så här var det att man brukar ju få typ ett sudd och en penna när man börjar skolan,felet är ju bara det att dom hade pissbra sudd innan och nu har dom köpt nya som suger och säkert kommer ifråm iran eller något..    bajs på de. Passade även på att köpa två pennor typ och ett pennfodral och jeans o en kofta,chilllllll. Duschade nyss och nu sitter jag och dricker juice och äter pringles! funkar fint tillsammans! ajja hörs imon häääj!   

Av lina sigvardsson - 25 augusti 2012 20:42

tjaa fan! ska kolla på film snart typ,o feta mig för det ar ju lööördag idag haha!    idag så var jag och hälsade på min morbror och hans sambo som precis har fått barn,en liten flicka hon är bara 4 dygn gammal! Hon var sjukligt söt och cool osv.. men herrå



o juste,för er som kollade på min video. Jag rååååkade stoppa precis när jag skulle visa mitt rum hahahahahahah det här är en spe.. omg!..

Av lina sigvardsson - 23 augusti 2012 16:50

haha nu kommer jag ladda upp en video på mig,jag spelade in den på min bros ipod och sen när jag skulle överföra den så failade det,så jag fick spela in på mobilen när jag spelar videon på ipoden så de är därför de är lite cp här och var! och de är ju den första gången jag laddar upp ett klipp så viste inte vad jag skulle göra!   



 

Av lina sigvardsson - 22 augusti 2012 20:38

aa får väll be om ursäkt för jag inte har bloggat sen i söndags.. haha sry! men har haft mkt att göra säger vi! ^^ (fast har inte gjort ett skit hehe..). Som alla andra nästan så har jag börjat skolan haha de är väll chill för då har man något att göra om dagarna!   rätt chill. tänkte göra en videoblogg imon typ hehe fast då kommer jag att ta min mobil och filma så de kommer säkert inte vara så bra bild med ajja.. ni får väl kolla in i morgon också o kolla! nu ska jag plugga vidare byeeeee suckerss

Presentation


Hej! jag som är lina, ska försöka på nytt nu för att jag ska få lite tidsfördriv. Här kommer ni kunna läsa allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards