randomshiit

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av lina sigvardsson - 8 augusti 2012 21:54

Hallåj era lingongråttor! (eller hur de fan stavas?)

marknad idag dåå,de var niceee hittade ett fett skönt linne må jag säg!asumeee!

sen så stack jag o min dad o hans sambo till hennes moder o fader! vi typ åt där.. de var lite mindre kul för alla som var har va lixom 40+.. så de var ingen direkt hit! sen så lixom var vi där i ca 6 timmar.. tänk vad mkt annat onödigt skit jag kunde ha gjort på den tiden istället för att sitta och höra på deras snack medans två getingar hade sex..

iaf så är det kväll nu om ni inte redan visste de! så imon bär de av till ''rix fm'' med IDAAAAAAAADADDAADADADA!

asnice! kommer inte dit för o lyssna på musiken utan för att umgås med andra för musiken suger. pallar inte skriva mera nu pussssssssss i nyllet o akta er för fyllet!
åhh så bra jag e!



  bild på linnet förresten! lovee

Presentation


Hej! jag som är lina, ska försöka på nytt nu för att jag ska få lite tidsfördriv. Här kommer ni kunna läsa allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards