randomshiit

Alla inlägg under september 2012

Av lina sigvardsson - 30 september 2012 21:00

som rubriken säger så har min dag bestått utav internet shopping    blev jenas med nitar typ,och sen en vit långärmad vrikad tröja (asume) sen så har jag slipat klart västen,den ska med till slöjden imon så den blir klar och jag kan andvända den. Ajja hörs mer imon. 

Av lina sigvardsson - 29 september 2012 20:58

tja fan,hittade en jeansjacka som jag köpte i sommras,eller innan de. Alla ser ju typ likadana ut så jag tänkte piffa till min lite. Jag klippte av ärmarna och har börjar  att slipa hål lite här och var,sen ska jag ta med den till syslöjden på måndag och sätta fast lite nitar och så. Känner på mig att den kommer bli riktigt grym! 


Känkte börja köra lina hissar,och lina dissar typ hahaha vet inte varför men för att det är kul. sååå här kommer de.


Lina hissar: Personer som har sin egen stil och vågar stå för att vara sig själva.


Lina dissar: Wannabes

Av lina sigvardsson - 26 september 2012 21:24

alla klagar på att jag aldrig bloggar,men vafan. De blir liteeeeeeee drygt att skriva samma skit varje dag,alla tjatar på att man ska lägga upp bilder på vad man köper,alla klagar på hur dåligt dom mår,lägger upp bilder på sina läxor och skriver ''flm'' ''fan vad jag hatar läxor'' osv.. dom blir ju lixom inte lättare för att ni lägger upp bild på de? Och alla bloggare som lägger upp bilder på vad dom köper,alla bloggare gör de och kör dagens outfit,helt jävla b är det att se att exakt alla gör lika dant. Om ni vill lyckas i ''bloggbranschen'' eller ngt så ska ni ju göra ngt unikt,inte vara som alla andraaaaaaa     


så här känner jag till dom just nu  

Av lina sigvardsson - 15 september 2012 20:29

godkväll om ni läste alice blogg så vet ni ju att jag har varit i stan så behöver ju inte skriva de.. ajja herrå



  hahahahahahahaahahhaahhaahaha du får dissen! (vet att de bara är en reklam)

Av lina sigvardsson - 14 september 2012 20:51

satans banankorv

Av lina sigvardsson - 13 september 2012 19:17

inte varit så mkt hemma på hela dagen,när jag kom hem så satt mamma och disa o fikade,så jag hänkade på då vaa. Vi körde disa till jobbet och sen åkte jag,mamma och björn till akuten. Björn skulle rönkas haha han sparkade på en järn grej och fick en spricka i foten!    så passade på att ha lite rullstols race i dom stora korridorerna    haha kulllll


   

Av lina sigvardsson - 12 september 2012 18:14

denna dag har bestått av skolan,äta,teckna,plugga,betsälla kläder så ska bara chilla nu fett skönt. Lyssnar på en fett go spellista,lyssnar på låten vafan händz?! den är grov. Är lite segt att blogga när det inte händer ett skit just nu så finns ju inget att blogga om if u know what i mean..?


  grova gansters på the swedish

Av lina sigvardsson - 11 september 2012 18:09

fanns typ knappar eller något på ica med dom olika bilarna på,nice tog en av varje fan. Men vetifan vad man ska skriva om idag asså,bara en helt vanlig dag i skolan så den är väll inte så jätte intressant.. eller? Iaf så har min bästa kompis och jag sakt hejdå för imon så sticker hon till turklandet i 2 veckor.. fuck her.   


 

Presentation


Hej! jag som är lina, ska försöka på nytt nu för att jag ska få lite tidsfördriv. Här kommer ni kunna läsa allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards