randomshiit

Alla inlägg den 10 september 2012

Av lina sigvardsson - 10 september 2012 19:24

Tjaaaaaaaaabbaaaaa! Min dag har bestått av följande sova,vakna,äta,skolan,sniffa salt,komma hem,sova,äta,duscha och nu sitter jag hääär. När jag kom hem så sa mamma att vi skulle äta ''makaroner och korv'' ''åhhh vad nice -.-'' tänkte jag då. Sen så la jag mig i soffan och jag ''råkade'' somna sen vaknar jag av att min lillebror björneboy för er som inte visste sa att maten var klar,så jag går in i köket.. och vad är det jag ser.. PIZZA FÖR FAN! snacka om att det gjorde mig lycklig    Och nu undrar ni kanske jag varför jag sniffade salt men så här gick de till.. vi skulle ha svenska och jag sätte mig på en bänk,och där stod det en ''burk'' eller vad nu salt ligger i på bänken. Och jag har alltid velat att testa så why not? YOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


men nu sitter jag här i min ensamhet  och smsar och pluggar..   

 

Presentation


Hej! jag som är lina, ska försöka på nytt nu för att jag ska få lite tidsfördriv. Här kommer ni kunna läsa allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards